Kyykky on minulle liikkeistä se kaikista pahin ja huonoin. Niin sarjapainot kuin ennätykset ovat selvästi penkkiä ja maastavetoa heikommat. Siis suhteessa näihin ja tiedän kyllä, että minun penkki on muita parempi suhteessa muihin. No jokat apauksessa en ole tyytyväinen kyykkyyn sitten yhtään. Kyykky on myöskin liikkeistä se liike mikä heittelee treeneistä toiseen eniten. Välillä saan tehtyä 200kg painoilla ja välillä 180kg tuntuu niin pahalta että huh huh