Tänään oli vuorossa kevyt jalkatreeni kuntosalilla, joka ihmeellistä kyllä onnistui. Yleensä minulla epäonnistuu kevyet treenit kun alan lyhentämään palausaikoja tai nostan painot normaaleihin. Tein tänään jalkatreeniä ensimmäistä kertaa kolmeen vai neljään viikkoon joten halusin tehdä pehmeän laskun jalkatreeneihin. Kevyt jalkatreeni myös edesauttaa huomista aamulenkkiä pro-juoksijoiden kanssa, mutta saa nähdä miten se tulee sujumaan. Jalkatreeni Syväkyykky