Olikohan se joskus viime vuoden kesällä tai niihin aikoihin niin ostin pari purkkia Breyers Delights proteiinijäätelöä kun se oli tarjouksessa. Kyseessä taisi olla Breyers Delights MINT Chip ja COOKIES & Cream maut. Heti en muista kumman söin ensin mutta heti ensimmäisen purkin aikana huomasin ettei kyseinen "jäätelö" ole kyllä minulle. Toinen purkki oli edes hieman parempi mikä taisi olla Mint Chip mutta ei tämäkään mikään ihmeellinen ollut. Nyt viimeisen