Perjantaina kävin tekemässä "normaaliin" tapaan selkätreenin Loaded:lla ja lauantaina oli vuorossa sitten jalkatreeni. Tämä trendi on nyt jatkunut kolmisen viikkoa ja treenitkin ovat menneet aikalailla samoin mutta kuitenkin eri. Kuten viime viikolla niin tälläkin kertaa en oikein tiennyt mitä odottaa. Alla painoi kuitenkin selkätreeni minkä jälkeen olin todella väsynyt kun olin nukahtanut television ääreen. En oikein tiennyt mitä odottaa ja kävisikö taas