Puolitoista viikkoa sitten kävin hakemassa PTVGYM Pitäjämäelle 10-kerran kortin kun nyt viimein sain itsestäni irti ja tarkoituksenani on käydä kerran - pari kertaa viikossa PTVGYM:llä treenaamassa. Perjantaina tuli käytyä tekemässä selkätreeni missä pääpaino oli maastavedossa ja lauantaina kävin sitten tekemässä vielä jalkatreenin. Näin ollen aktivoiduin parin treenin verran heti ja viikon päästä on tarkoitus käydä ainakin kerran. Näytä tämä julkaisu