Lähes kuukausi sitten kirjoittelin minun puolen tunnin kävely & "treeni" aamurutiinista ja hyvin pian tuon kirjoituksen jälkeen aloin tekemään myös "iltarutiinia" sekä muutin myöskin "aamurutiinia". Taisi mennä päivä tai pari tuon kirjoituksen jälkeen kun aloin tekemään illalla samoja asioita kuin aamulla paitsi ilman tuota puolen tunnin lenkkiä. Teen töiden jälkeen ja ennen kuntosalille menemistä päivän toisen lenkin ja en nyt näe enää tarvetta käydä kolmatta