Olen taas pikkuhiljaa ryhdistäytynyt käyttämään vastustusnauhoja eri treeneissä. Yhteen aikaan käytin useasti vastustusnauhoja joko helpottaakseni treeniä tai vaikeuttaakseni treeniä. Nyt olen käyttänyt niitä vain vaikeuttaakseni treeniä ja saamaan pienemmät painot tuntumaan raskaammalta. En nyt muista miksi aikoinaan vähensin ja lopetin vastustusnauhojen käytön mutta ne vain jäi pois treeneistä joksikin aikaa. Olen käyttänyt nauhoja lähinnä penkissä, kyykyssä