Viime viikon keskiviikkona oli viikon ensimmäinen kyykky treeni ja myös ensimmäinen kyykky treeni sen jälkeen kun olin kyykännyt ensimmäistä kertaa 240kg ilman spotteria. En siis tiennyt mitä odottaa ja millaisilla painoilla tai millä tyylillä tehdä kyykky treeniä. Olin myös hieman lannistunut siitä kun edellisessä treenissä pääsi tekemään kyykkyä hyvällä lattialla ja loistavalla räkillä Roihupellon PTVGYM:llä ja tällä nyt oli vuorossa lannistunut ilmapiiri