Parisen viikkoa sitten meillä oli töissä "virkistyspäivä" ja kävimme heittämässä frisbeegolffia Kivikon frisbeegolfradalla. Tämä oli itselleni ensimmäinen kerta sitten yläasteen kun frisbeegolffia tuli pelattua. Ensiksi saimme hieman oppia puttaukseen sekä pidempiin heittoihin. Tämän jälkeen kävimme sitten heittämässä ensimmäiset viisi väylää. Ensimmäiset kolme väylää meni itseltäni +1:llä ja kaksi viimeistä +2 kun aloin sitten yrittämään hieman liikaa.