Eilen lauantaina tein kymmenen toistoa ensimmäistä kertaa ikinä kyykssä ketjuja käyttämällä. Tähän en olisi uskonut ennen treeniä sillä perjantain maastaveto treeniä meni heikommin kuin kuvittelin minkä lisäksi tuntui sille että kroppa ei oikein "kestä" eli jaksa. En myöskään oikeasti uskonut saavani kymmentä toistoa kun aloin tekemään sarjaa mutta olin päättänyt tehdä kymmenen toistoa niin sitten päätin yrittää loppuun saakka. Tämä myös oli oikeasti loppuun saakka tehty kymmenen toistoa sillä jo tangon saaminen räkkiin ei ollut ihan niin helppoa ja kun lopulta pääsin tangon alta pois niin minua heikotti.