Aktiivisempi lenkki rytmi näkyy kuntosalitreeneissä hieman tehon vajeena. Kaikkiin liikkeisiin ei meinaa saada 100% tehoja ja tämä näkyy varsinkin raskaammissa massaliikkeissä. Ei vielä ensimmäisessä sarjassa eikä pakolla toisessa, mutta kolmannet sarjat ovat olleet paikoitellen vaikeita. Myöskin mitä pidemmälle treenit ovat menneet sitä nopeammin väsymys on alkanut tulemaan esille. Tätä samaa oli havaittavissa viime vuoden lopulla sekä alkuvuodesta jolloin