En tiedä missä vaiheessa tämä tapahtui vai mikä oli edes alkuperäinen suunnitelma tälle tiistaipäivälle. Oikeastaan tälle viikolle ei ollut varmaankaan suunnitelmissa tupla kuntosalitreenipäiviä vai oliko? Eilen oli vuorossa aamulla rinta- & olkapäätreeni ja iltapäivällä hallijuoksu. Tälle päivää en tosiaan muista alkuperäistä suunnitelmaa. Keskviikolle eli huomiselle on suunnitelmissa aamutreeni kuntosalilla kuntopöyrää polkiessa ja palautellessa jalkoja sekä