Viime viikollla aloitin viikon kahdella aamutreenillä joissa minulla tuli hieman heikompi olo. Loppuviikkosta aloin syömään hieman enemmän ennen aamutreeniä jolloin aloin huomaamaan olon olevan parempi aamutreenin aikana. Tänään oli sitten vuorossa ensimmäinen kunnon testi kun minulla oli kuitenkin jo vertailukohta rinta & olkapäätreenille. Viime viikon loppupuoli antoi hyvää osviittaa parempaan suuntaan menemisestä, mutta tämä päivä oli kuitenkin se tärkein