Eilistä aamua tuli mietittyä useampaan kertaan. Aluksi suunnittelin käydä aamulenkillä mutta jossain vaiheess päädyin jättämään aamulenkin väliin. Minun oli oltava keskiviikko aamuna 7.45 toimistolla tekemässä yhtä juttua jonka takia mietin erilaisia ratkaisuja aamuksi. Mietin lyhyempää aamulenkkiä jollaisen juoksin tiistaina eli noin 7km aamulenkki mutta myöskin aamulenkin väliin jättäminen kävi mielessä ja oli jo aika pitkälläkin. Niin sanotusti viime