Periaatteessa olen käyttänyt suurimmaksi osaksi Fastin sekä Mass:n lisäravinteita. Muita yksittäisiä kokeiluja mahtuu väliin mutta ei niistä nyt sen enempää. Aloitin aluksi vain palautusjuomalla sillä minulla meni vielä palautusjuoman aloittamisen jälkeen pitkään ennen kuin aloin ottamaan proteiinijuomaa ennen treeniä. Muutenkin aloitin lisäravinteiden käytön suhteellisen myöhään siitä kun aloitin käymään kuntosalilla. Yritin tuossa hetken aikaa muistella koska