Tiistain jalkatreeni oli suhteellisen raskas joka tuntui vieläkin jaloissa ja varsinkin pakaroissa. Tämän takia suunnittelin aloittavani tämän päivän selkätreenin good morning liikkeellä eli hieman kevyemmin. Vai voiko oikeastaan kahdenkymmenen toiston sarjoilla aloittaa "kevyemmin"? No jokatapauksessa en kuitenkaan yllättäen aloittanut treeniä sillä tavalla kuin olin suunnitellut vaan aloitin treenin normaaliin tapaan maastavedolla. Tänään tein maastavetoa