En ole ollut dieetillä oikeastaan enään kolmeen viikkoon ainakaan mutta siitä huolimatta olen kuullut ihmisiltä, että minun dieettini etenee. Tähän vain olen vastannut, että en ole ollut enään "kunnon" dieetillä kolmeen viikkoon vaan enemmänkin semidieetillä. Vein molemmat vaakani Pelican Self Storageen jo viikkoja sitten niin en ole voinut seurata omaa painoani sen jälkeen mikä on ollut oikeastaan vain hyvä asia. Kun ei ole yhtään seurannut painoa vaa'an