Loman jälkeen paluu arkeen on tapahtunut mielestäni paremmin kuin viime vuonna siis yleisellä tasolla kuin treenien osalta. Minulla oli viime vuonna jotain vaikeuksia sopeutua normaaleihin rytmeihin ainakin siis ajallisesti. Kun lomalla oli tottunut treenaamaan aikaisemmin mitä normaalisti niin aluksi tuntui oudolta mennä myöhemmin kuntosalille. Lähinnä varmaan sen takia ettei töiden ja kuntosalille menemisen välissä ollut niinkään ihmeellistä tekemistä. Sitä