Penkki on vaihteeksi alkanut kulkemaan paremmin pienen suvantovaiheen jos sellaista nyt on ollut. Olen tehnyt viimeaikoina penkkiä Slinghottia käyttämällä 220kg, 230kg sekä 240kg painoilla. Kuitenkaan en ole vielä niissä parhaimmissa sarjapainoissa tai toistomäärissä missä olin vuosi pari sitten. Nyt olen saanut tehtyä 240kg painoilla paria toistoa per treeni kun parhaimmillaan olen saanut viittä toistoa. Sama koskee kaikkia 200kg - 240kg tehtyjä sarjoja