Viime sunnuntaina katsoin aamupäivällä Watchmen: The Ultimate Cut 4K bluray:n ja illalla oli vuorossa Jaws 4K bluray:n muodossa. Muistaakseni katsoin Jaws:in vuosi tai kaksi vuotta sitten pitkästä aikaa uudestaan mutta nyt vuorossa oli 4K versio minkä olin juuri tilannut. Jaws on loistava kesäelokuva ja varsinainen klassikko toisin kuin jatko-osat joista olen nähnyt suurimman osan tai kaikki. Tosiaan elokuvat eivät ole edes jääneet omaan mieleeni olenko niitä