Eilen perjantaina tuli tehtyä tupla jalkatreeni ja tänään kävin tekemässä ojentajat mitkä "unohdin" tehdä torstaina. Torstaina kun minun piti treenata rinta ja ojentajat niin treenasinkin rinnan lisäksi hauiksen. En oikein tietä miksi sekoitin torstaina ojentajatreenin hauistreenin kanssa, mutta tämä ei suinkaan ollut ensimmäinen kerta kun olen tehnyt lihasryhmiä vanhingossa "väärin". Yleensä olen tehnyt "vääriä" liikkeitä eli olen suunnitellut tekeväni jotain