Rintatreeni taisi olla nyt ensimmäinen treeni kun seuraavana päivänä edellisen päivän treeni on oikein tuntunut. En oikein osaa sanoa miksi juuri rintatreeni on tuntunut treenin jälkeisenä päivä enemmän kuin muut treenit. Ennen rintatreeniä tein vielä enemmän lämmittelyä ja venyttelyä kuin viikon muissa treeneissä joten onko rintatreeni ollut vain kovin treeni tähän asti? Onko rinta ottanut treenin vain paremmin kuin muut treenit? Vai tarvitseeko rinta vain