Oli niin ihana päivä tuo keskiviikko jolloin olo oli mitä parhain. Käytännössä jostain aamupäivästä lähtien olo oli hieman outo. Olo oli sellainen täysinäinen ja muutenkin outo. Siinä tulin hieman ajatelleeksi itselleni, että sormet kurkkuun ja oksennan niin olo parantuisi. Eipä mennyt kauaakaan kun pääsin kotio niin olinkin jo oksentamassa. Käytännössä ehdin laittaa pesu- & tiskikoneet päälle ja tekemään siinä jotain ennen kuin kaikki alkoi. En muista montako