Loppuviikon Vammala reissu takana ja oli jälleen kaikinpuolin mukava reissu. Pääsi olemaan hieman aikaa rauhallisemmassa paikassa poissa kaupungista sekä treenien kannalta opin jälleen uutta. Opin pienempiä asioita sekä suurempia asioita. Suurempia asioita oli uusia liikkeitä ja pienempiä tekniikka viilauksia sekä yleisen tietotaidon karttuminen. Muuten nyt oli mukava olla poissa kaupungista vaikka eihän tuolla pikkukylässä mitään ihmeellistä ole. Tulin jälleen