Lauantaina tuli yllättävä tekstiviesti siinä kahden aikaan päivällä kun posti ilmoitti pakettini saapuneen. Kun lopulta perjantaina Nintendo Switch pakettini ei saapunut postiin (R-kioskille) niin ajattelin hakevani paketin sitten maanantaina. Näin ainakin toivoin, että saisin sen sitten maanantaina kun perjantaina en sitä saanut. Kaikki tämä kuitenkin muuttui lauantaina kun olin päässyt spinning maratonin jälkeen kotiin. Purin repun sisällön ja laitoin