Maanantaiaamuna tuli mentyä pitkästä aikaa aamulenkille ja samalla tämän olisi tarkoitus nyt olla "suurempi" aloitus juoksuun. Kävin tuossa tammikuussa muutaman kerran aamulenkillä sekä uimassa mutta säiden heikennyttyä eli liukkaan palattua, pakkasen pienen kiristymisen sekä lumen tulon jälkeen tämä taas hieman jäi. Minun on ollut tarkoitus aloittaa jälleen aamulenkit mutta joko olen pitänyt aamut vapaina tai sitten mennyt tekemään aamulla kuntosalitreenin