Keskiviikkona selkätreeni, torstaina välipäivä ja perjantaina olkapäätreeni mikä ei niinkään mennyt ihan putkeen. Torstaina pidin välipäivän ihan sen takia, että minulla oli perjantaiaamuna labra. Tästä syystä minun piti lopettaa syömiset ja juomiset ilalla kahdeksan aikaan jotta sain sen kaksitoista tuntia syömättä ja juomatta. Lääkärissä ja labrassa meni hieman yli tunti joten olin lähemmäksi neljäätoista tuntia syömättä ja juomatta. Tämä samalla tarkoitti