Eilen maastavedossa oikeaan takareiteen tuli jotain, koska aamulla tunsin takareiden olevan huonommassa kunnossa mitä se on ollut. Mitään kipua en sillain tuntenut, mutta vähän siellä joku oli. Eli liian nopeasti palasin normaaleihin painoihin. Tiistain jalkatreenin se kesti, mutta torstaina tehty maastaveto oli liikaa. Olisiko tiistaina kevyempi jalkatreeni auttanut asiaa? Se on nyt ollutta ja mennyttä nyt pitää mennä taas vähän rauhallisemmin. Tämän päivän