Oikeastaan kaikki lähti liikkeelle viime perjantain jalkatreenistä ja sen 432 toistosta. Olin ajatellut tänään tekeväni jotain uutta, mutta en sitä mitä lopulta tein. Olin ajatellut kokeilevani yhtä - paria uutta / vähän vähemmän tehtyä liikettä. Löysin yhden hyvän liikkeen testattavaksi, mutta kirjoittelen tästä kun on sen aika. Tänään kun en tehnyt sitä liikettä. Kun tein treenin yleisesti erilailla niin en viitsinyt tehdä vielä uutta liikettä siihen päälle