Kävin aamulenkillä sitten viime tiistain. Perjantaina jäi aamulenkki väliin vaikka vähän sitä suunnittelin, lauantaina pidin lepopäivän ja sunnuntaina en jaksanut mennä kuntosalin jälkeen juoksemaan joten tänään oli syytä mennä. Melkein viikko väliä viime juoksusta ja huomasin sen lenkin alussa. Lenkin alku ei ollut ihan niin rentoa menoa vaikka ei se myöskään niin raskasta ollutkaan. Katsoin eilen illalla sää tietoja aamusta jotta minulla oli jotain ideaa