Kymmenen vuotta on tullut kuluneeksi ensimmäisen kuntosalikortin hankinnasta. Silloin tulin hankkineeksi 10-kerran kortin joita tämän jälkeen tuli hommattua muutamia kertoja ennen kuin siirryin käyttämään kuukausikorttia. 10-kerran kortilla oli sinällään hyvä aloittaa kun ei oikein tiennyt miten kuntosaliin syttyy ja jaksaako siellä sitten käydä pidempään. Tämä on ihan ihan sama kun aloittaa mitä tahansa uutta harrastusta / käyntiä jossain että tuleeko sitä