Jätin tänään menemättä aamulenkille eilisen rinta- & ojentatreenin takia sillä ajattelin levon olevan paikallaan. Tätä asiaa tulin pohtineeksi eilen illalla jonkin aikaa ja vaikka kuinka olisin halunnut mennä aamulla juoksemana pystyin olemaan ilman aamulenkkiä. Satuin tänään kuitenkin heräämään yli puolituntia ennen herätyskelloa minkä olin asettanut hieman myöhemmäksi kun en ollut menossa aamulenkille. Heräsin kuitenkin tänään ihan itsekseni melkein niihin