Viime viikon tiistaina tuli tehtyä selkätreeni tuplatreeninä jolloin aamulla tein soutupainotteisin selkätreenin ja illalla oli vuorossa enemmän taljoja. Eilen tiistaina selkätreeni alkoikin sitten jälleen kulmasoutuliikkeillä joiden jälkeen tuli tehtyä vielä taljaliikkeitä. Maastavetoja en ole tehnyt useaan viikkoon aina siitä lähtien kun aloin valmistautumaan Vantaan puolimaratonille. On siis mennyt kolme viikkoa eli kolme selkätreeniä ilman maastavetoa