Päivitin kotiteatteriini toisen subwooferin minkä sain kaverilta ja olen edelleen säätänyt ja tehnyt kokeiluja molempien subwooferien kanssa. Säädin alkuun subwooferit mielestäni hyvin ja miedosti ettei ne ala huutamaan ja jytisemään ihan kamalasti. Aluksi kaikki vaikutti ihan hyvältä kunnes koin että subwoofereista ei oikein kuulu mitään. No tein sitten hieman uudelleen säätöjä ja kovensin subwooferin voimakkuutta subwooferista sekä nostin hieman subwooferien taajuuksia 50Hz hieman ylemmäksi mutta en ole varma mihin asetukseen. Kummassakaan käytössäni olevassa subwooferissa Audio Pro Sub Focus B7 Ace Bass sekä Audio Pro Sub Level 110 subwoofer kun ei lue kuin 50Hz - 100Hz eikä taajuus säädin pidä mitään naksuja.