Ensi viikolla suomalaisilla on taas täysi paniikki päällä kun ruokakaupat ovat kiinni päivän tai pari joten wc-paperi ostetaan taas todella paljon ja ruokaa tullaan hamstraamaan yli tarpeiden. Itse en ymmärrä tätä suomalaisten paniikkia sitä kohtaan kun ruokakauppa on kiinni päivän tai pari. Ennen aikoinaan kyllä pärjättiin kun ruokakaupat menivät lauantaina aikaisin iltapäivällä kiinni ja aukesivat seuraavan kerran maanantaiaamuna. Nykyään kuitenkin jos ruokakaupat ovat kiinni päivän tai pari niin ihmiset menevät suureen paniikkiin.