Vammalan reissun treenit on nyt takana. Alunperin suunnittelin treenaavani viisi kertaa eli joka päivä ollessani täällä. Tähän tuli kuitenkin muutosta hieman siinä mielessä, että pidän välipäivän sunnuntaina. Näin ollen kuntosalitreenejä tuli tehtyä neljä ja kerran tuli käytyä juoksemassa vaikka suunnitelmat olivat toisenlaiset. Kuntosalitreenejä ajattelin tehdä viisi minkä päälle piti vielä hieman enemmän juosta. Kuitenkaan en lähtenyt tekemään mitään